Subscribe:

H ΑΕΚ ΕΡΜΙΟΝΙΔΑΣ ΣΤΟ FACEBOOK

Παρασκευή 23 Ιουλίου 2010

ΚΩΣΤΑΣ ΓΙΑΝΝΟΥΚΑΡΗΣ- Η ΠΡΩΤΗ ΤΟΥ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΣΤΟ BLOG ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ


Μετά τον Γιάννη Τζώρτζη άλλος ένας νέος ποδοσφαιριστής δέχτηκε να μας μιλήσει για την νέα πρόκληση στην ποδοσφαιρική του καριέρα. Είναι μόλις 21 ετών και δεν είναι άλλος από τον Κώστα Γιαννούκαρη. Το νέο φετινό ποδοσφαιρικό απόκτημα από την Α.Ε. Περάματος.

ΑΕΚ ΕΡΜ: Κώστα Καλημέρα. Πες μας λίγα λόγια για την ποδοσφαιρική σου πορεία.

ΚΩΣΤ..ΓΙΑΝΝ : Ξεκίνησα την ποδοσφαιρική μου καριέρα στις Ακαδημίες Δομάζου και έπειτα για 8 χρόνια φόρεσα την φανέλα της Προοδευτικής (παιδικό-εφηβικό-νέων)! Έπαιξα 2 χρονιές στην Δ εθνική με την φανέλα της. Πέρυσι έπαιξα με την Α.Ε Περάματος και  φέτος είναι χαρά μου που θα αγωνιστώ με την φανέλα της ΑΕΚ ΕΡΜΙΟΝΙΔΑΣ!
Επίσης ήμουν βασικό στέλεχος της Μικτής  Πειραιά για 4 συνεχόμενα έτη και έκανα 2 ανεπίσημες συμμετοχές (προεπιλογής) με την εθνική νέων με προπονητή τον Κύριο Νιοπλια.

ΑΕΚ ΕΡΜ : Για την ομάδα του Κρανιδίου τι γνωρίσεις;

ΚΩΣΤ..ΓΙΑΝΝ : Γνωρίζω ότι βρίσκεται στον 7ο Όμιλο της Δ εθνικής, ότι  είναι μια δυνατή ομάδα με ωραίο γήπεδο και  υγιείς ανθρώπους! Τα υπόλοιπα θα έχω την ευκαιρία να τα μάθω από κοντά!

ΑΕΚ ΕΡΜ : Ποια είναι τα ποδοσφαιρικά σου σχέδια για το μέλλον και ποιοι οι στόχοι σου;

ΚΩΣΤ .ΓΙΑΝΝ : Επειδή είμαι άτομο το οποίο δεν μ αρέσει να προστρέχω, στόχος μου πρώτα απ όλα είναι να βοηθήσω την ομάδα να πετύχει τους στόχους της και μέσα από την ομαδική δουλειά να αναδειχτώ και  εγώ! Κάθε ποδοσφαιριστής έχει όνειρο να παίξει στην Α εθνική έτσι και εγώ!

ΑΕΚ ΕΡΜ : Η μετακίνησή σου από την Α.Ε.Πεαράματος στην ΑΕΚ Ερμιονίδας πως προέκυψε;

ΚΩΣΤ. ΓΙΑΝ : Η μετακίνηση μου προέκυψε επειδή το συμβόλαιο μου τελείωσε με την Α.Ε Περάματος και  οι άνθρωποι του ΚΡΑΝΙΔΙΟΥ με προσέγγισαν και  ήταν πολύ εύκολο για εμένα να πω το ΝΑΙ....!!

ΑΕΚ ΕΡΜ: Έρχεσαι να αγωνιστείς στο Κρανίδι. Ποια είναι η διάθεσή σου ;
ΚΩΣΤ. ΓΙΑΝ : Η διάθεση μου είναι να δίνω το 100% των δυνατοτήτων μου σε κάθε παιχνίδι και  η ομάδα να νικάει. Μέσα από την ομαδική δουλειά μπορούμε να διακριθούμε όλοι!!

ΑΕΚ ΕΡΜ : Ένα μήνυμα πού θέλεις να στείλεις στους φιλάθλους του Κρανιδίου;



ΚΩΣΤ. ΓΙΑΝ: Το μόνο που θέλω να πω είναι να είναι κοντά στην ομάδα και εμείς με την σειρά μας θα τα δίνουμε όλα σε κάθε παιχνίδι!!!

ΑΕΚ ΕΡΜ: στις 19 Σεπτέμβρη ξεκινάει το πρωτάθλημα. Τι έχεις να ευχηθείς?

ΚΩΣΤ. ΓΙΑΝ: Θέλω να ευχηθώ ΥΓΕΙΑ πάνω απ όλα και όλα τα άλλα θα έρθουν!

ΑΕΚ ΕΡΜ : Κώστα σε ευχαριστώ για την μίνι συνέντευξη που μου έδωσες.Θέλω να σου ευχηθώ παλή ποδοσφαιρική σαιζόν.

ΚΩΣΤ. ΓΙΑΝ: Και εγώ σας ευχαριστώ .Θα τα πούμε από κοντά στο Κρανίδι.

Δεν υπάρχουν σχόλια: