Subscribe:

H ΑΕΚ ΕΡΜΙΟΝΙΔΑΣ ΣΤΟ FACEBOOK

Πέμπτη 22 Ιουλίου 2010

ΓΙΑΝΝΗΣ ΤΖΩΡΤΖΗΣ - ΗΠΡΩΤΗ ΤΟΥ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΣΤΟ BLOG


Την πρώτη του  τηλεφωνική συνέντευξη έδωσε στο blog της ομάδας ο Γιάννης Τζώρτζης .Μπορούμε να πούμε ότι από την πρώτη στιγμή μας κέρδισε με τον χαρακτήρα του και προσωπική μου άποψη είναι ότι η ομάδα δεν βρήκε μόνο ένα καλό ποδοσφαιριστή αλλά και ένα πολύ καλό παιδί. Του θέσαμε κάποια ερωτήματα σχετικά με την νέα του ομάδα ,τον κόσμο και το νέο πρωτάθλημα
 
ΑΕΚ ΕΡΜ :Τι γνωρίζεις για τη νέα ομάδα σου;
ΤΖΩΡΤΖΗΣ : Για την νέα μου ομάδα γνωρίζω ότι είναι μία από τις πιο δυνατές και νοικοκυρεμένες ομάδες της κατηγορίας με πολύ κόσμο που την στηρίζει.
ΑΕΚ ΕΡΜ : Με τι διάθεση έρχεσαι ν΄αγωνιστείς στο Κρανίδι;
ΤΖΩΡΤΖΗΣ : Έρχομαι με την καλύτερη δυνατή διάθεση γιατί έχω πολύ όρεξη για δουλειά ,για να βοηθήσω την ομάδα να πετύχει τους στόχους της και μέσα από την ομάδα θέλω να πετύχω και τους προσωπικούς μου στόχους οι οποίοι είναι πολύ υψηλοί.
ΑΕΚ ΕΡΜ: Τι περιμένεις απ΄τον φίλαθλο κόσμο του Κρανιδίου;
ΤΖΩΡΤΖΗΣ :Να βρίσκετε κοντά στην ομάδα και να γεμίζει κάθε Κυριακή το γήπεδο
ΑΕΚ ΕΡΜ: Κάνε μια ευχή για το πρωτάθλημα της  Δ ΄εθνικής που θ΄αρχίσει στις 19 Σεπτέμβρη
ΤΖΩΡΤZΗΣ :Εύχομαι να γίνει ένα καλό και δυνατό πρωτάθλημα χωρίς βία για να το ευχαριστηθεί ο κόσμος. Επίσης εύχομαι η ομάδα μου να πάει όσο πιο ψηλά γίνετε.
ΑΕΚ ΕΡΜ: Γιάννη σ΄ευχαριστώ πολύ! Σε περιμένουμε στο Κρανίδι  για να κάνουμε το ποδόσφαιρο γιορτή!
ΤΖΩΡΤZΗΣ :Και εγώ σας ευχαριστώ. Θα τα πούμε από κοντά το Σάββατο που θα έρθω στο Κρανίδι.

Δεν υπάρχουν σχόλια: